Polovica nakupov iger je digitalnih

Primož Resman

25. jul 2010 ob 12:28:34

Pri NPD Group že dolgo spremljajo prodajne številke za računalniške igre, a so šele pred kratkim opravili prvo raziskavo, kolikšen je delež fizičnih nakupov v trgovinah ter koliko kupcev igro kupi kar iz udobja svojega stola pred računalniškim ekranom. Jasno je, da nakupovanje prek spleta pridobiva na popularnosti, a je vseeno v ZDA delež takšnih nakupov v primeru računalniških iger nekoliko presenetljivo visok. Znaša namreč kar 48%, skoraj polovico. S tolikšnim deležem so njihova poročila o prodajnih številkah iger seveda lahko imela znatne napake.

Pet najpopularnejših servisov po drugi strani niti ni tako presenetljivih, saj se na vrhu nahaja Valveova trgovina Steam, ena izmed prvih in najbolj znanih na tem področju. Sledi mu še ena prav tako dobro znana trgovina Direct2Drive, medtem ko se na tretjem mestu nahaja spletna trgovina Blizzard.com. Na četrtem mestu ji sledi trgovina tekmeca EA.com, medtem ko je na petem mestu spletna trgovina WorldofWarcraft.com, verjetno najlažji in najhitrejši način za obnavljanje naročnine v tej igri. Peto mesto na lestvici vam da sliko, koliko naročnin za World of Warcraft se sploh proda, saj njihov prodajni program obsega zgolj to igro.

Koliko nakupov pa ste vi opravili digitalno?