Microsoft 'podkupuje' razvijalce
Primož Resman
16. jun 2010 ob 07:25:48
Mnogi so napovedovali, da bo iPhone začel močno konkurirati prenosnim igralnim konzolam, predvsem Nintendu DS, ki na tem področju drži primat. Brez dvoma ima iPhone v AppStore veliko število brezplačnih in plačljivih, kakovostnih iger, vseeno pa mu morda manjkajo nekateri največji naslovi, ki jih ima Nintendo DS. A zdaj očitno želi mešati štrene še Microsoft. Po spletu krožijo poročila, da Microsoft kontaktira razvijalce iger za iPhone ter jim ponuja začetne stimulativne denarne nagrade, če se odločijo igre razviti tudi za prihajajoči Windows Phone 7. Z mnogo večjim poudarkom na zabavi in socialnosti je to pravzaprav dokaj logičen korak, saj bi z obilico kakovostnih iger Windows Phone 7 postal še bolj zanimiv za mlade. A razvojni paket za Windows Phone 7 je, v primeru iger, omejen na Silverlight in XNA Framework, kjer je v slednjem koda spisana v C#. Smiselnost pretvarjanja kode iz Objective-C, v katerem se razvija za iPhone, je vprašljiva, obenem pa po drugi strani celo celotna Microsoftova poteza. Bojujejo se namreč proti zelo razširjenemu nasprotniku, medtem ko sami predstavljajo popolnoma svež, nepreizkušen in nepoznan operacijski sistem. Rezultate bomo nedvomno videli pozno v jeseni, ko bo Windows Phone 7 splavljen.