Jake2

mathjazz

1. dec 2005 ob 17:15:07

Kljub skorajda uveljavljenemu prepričanju, da programski jezik java ne omogoča izdelave aplikacij, ki bi delovale s spodobno hitrostjo, je deset let razvoja jave prineslo zavidljive rezultate. O tem priča tudi zgodba nemškega programerja, ki je javno objavljeno kodo igre Quake2 prenesel v javo in predstavil rezultate. Jake2, kot se prenos imenuje, deluje tudi na slabših sistemih s hitrostjo, povsem primerljivo izvirniku, ki je napisan v jeziku C. V resnici je prenesen celotni 3D-pogon, kar ponuja drugim razvijalcem možnost, da ga uporabijo za lastne 3D-igre v javi.

Jake2 se lahko pohvali tudi z javansko tehnologijo neposrednega zagona "web start". Z le enim klikom spletne povezave na povsem nedotaknjen sistem namestimo vse potrebno za igranje: javanski izvajalni sistem (če še ni nameščen), potrebne knjižnice, pogon Jake2 in celo zemljevide izvirne igre, ki so prosto na voljo na strežnikih izvirnega avtorja iger Quake, podjetja id software.