DOOM3: Carmack s stisnjenimi zobmi sprejel Creativov patent

Eschelon

30. jul 2004 ob 12:43:59

John Carmack - glavna bwana ID Softwarea je za DOOM3 uporabil prav poseben algoritem (Carmack's Reverse), ki omogoča preračunavanje senc v enem prehodu. Vendar je le-ta podoben Creativovi "tehniki senčenja". Zato jim je Creative poslal obvestilo, da kršijo njihov (softverski) patent. Zanimivo je, da je Creative svoj postopek (brez omejitev) najprej opisal na svojem razvijalskem forumu, nato pa (precej kasneje) potihem prijavil patent, šele precej časa za tem pa začel z lovom na uporabnike svoje tehnike. Stvar diši po izsiljevanju. Carmack pravi, da je najprej hotel sporni del vrči ven (nadomestiti s slabšim algoritmom), odstraniti podporo za Creativove napredne tehnologije (EAX ...) in svojim kupcem svetovati, da nikoli več ne kupijo Creativovih izdelkov. No - na koncu se je pragmatično pogodil s Creativom (stisni zobe in misli na Anglijo [:(]). Vsekakor pa obstaja dobra možnost, da patent pade, ker so algoritem pred tem opisali že pri Nvidii.

Povezave: Slashdot | ArsTechnica | Beyond3DForum.