Boj z mlini na veter ali kako preprečiti snemanje filmov

Tomi

5. jun 2004 ob 00:58:50

Verjetno mi ni potrebno razlagati, kaj so t.i. "cami", ki se hitro po izidu filma v ZDA znajdejo na različnih spletnih straneh, kakor po drugi strani ne začudenja, kdo jih zaradi njihove nizke kvalitete sploh gleda. Ampak, včasih je ekskluziva pomembnejša, in če lahko tako na nepošten način še kdo zasluži, za ljudi potem res ni ovir.

Tako je razmišljala tudi trojica gledalcev filma The Day After Tommorow, ki je film na treh različnih koncih v Los Angelesu in Kanadi snemala s kamkorderji. Zaradi zakonodaje, ki v omenjenih državah to prepoveduje, so posredovali uslužbenci, in posameznike pridržali. Sledilo je seveda moralno poročila MPAA, kako je omenjeno počenje kaznivo.

Slashdot pa tudi poroča, da je Sony razvil način, kako omenjeno početje onemogočiti in ga tudi patentiral. Podobno razmišljajo tudi pri Cinei, kjer so razvili sistem, ki z modulacijo slike film na kameri naredi neuporaben.

Sicer vse lepo in prav, samo poraja se mi vprašanje, kaj bi se zgodilo, če bi filmi izhajali po celem svetu naenkrat, skupaj z DVD-jem, ki ne bi bil precenjen?