SMP in igre

Pretorijanec

7. jun 2001 ob 16:16:32

Ja, prav vidite. Spet sem jaz. Odpisal sem še zadnje "popravne" eksterce, kar pomeni, da nimam več izgovora zakaj ne pišem novic. Ste me kaj pogrešali. Hotel sem, da bi bil moj "povratek" spektakularen, da bi vam torej natresel veliko novic, a sem se uštel. Vsi pisuni so se potrudili in vam včeraj napisali vse, ampak res vse dobre novice. Zato se danes ne bom toliko posvečal novostim, kot se bom raznim testom.
Vsi vemo, da je SMP (dva sinhrono delujoča procesorja) predvsem za zelo zahtevne operacije. Če naprimer načrtujete v CAD-u, je razlika med eno in dvo-procesorskim sistemom očitna. V igrah, ki SMP-ja ne podpirajo, ta razlika ni opazna. Quake3 pa, v povezavi z Windows2000, podpira SMP. Kako se le-ta obnese, preberite tukaj. Mimogrede, obnese se!