Tweakanje UT

Sergio

22. apr 2001 ob 19:47:55

Danes sem po elektronski pošti dobil slednje pismo:

Zdravo.

Ko sem še imel Voodoo 3, sem v igri Unreal Tournament lahko opazoval prečudovite teksture (detajle), ker je igra tekla na pogonu Glide. Čez čas sem V3 zamenjal z GeForceom 2 GTS 64 MB. Naenkrat so se ti detajli popolnoma izgubili - zbledeli so. Mislil sem, da je UT narejen predvsem za Glide pogon in da je zato tako. Pred nekaj urami se mi je zgodilo nekaj neverjetnega. Zanimale so me UT-jeve konzolne komande. Tako sem našel meni Preferences. Vendar to ne tisti meni Preferences, ki ga najdemo pod Options. V njem sem brskal po nastavitvah za grafiko. Na vsak način sem hotel spremeniti detajle oz. teksture, da bi izgledale tako kot na V3. Dokopal sem se do opcije DetailTextures. Možni sta bili dve izbiri:

  • True
  • False

  • Nastavljena je bila na False. Spremenil sem jo v True. In glej ga zlomka, špil je izgledal kot na V3!!! Grafika je sedaj totalno doterana... Ni več zamegljene slike! Poskusite...

    Celotna pot:

    1. Pritisneš tildo (tipko, da prideš v konzolo)
    2. Napišeš: preferences
    3. V Preferences izbereš Rendering => Direct3D Support
    4. V Direct3D Support izbereš DetailTextures
    5. Spremeniš izbiro iz False na True
    6. Nato zapreš dotični meni
    7. Malce počakaš, da comp vse skupaj premelje...

    Razlika je zares neverjetna! Sedaj igram UT 2001x raje! :) Prilagam vam 2 screenshota, ki prikažeta ogromno razliko. Pisal sem vam zato, ker mi je to svetoval bratranec Mlchk, ki ga obvezno omenite v novici.
    Tako, to je vse! :)

    ajd,
    DeLuX

    OK, Mlchk je bil omenjen, sedaj si pa poglejmo, kakšne so prave razlike. Slikici sem konvertiral v .jpg format, saj je posamezen BMP zasedel cele 3 megabajte in pol. Čeprav sem konvertiral v .jpg, ne boste za prikrajšani za nič, kajti razlika je res ogromna. Oglejte si sami:Ja, slike govorijo same zase... Kaj pa vi porečete?