Linux na Gamecube
Gandalfar
21. jan 2004 ob 00:44:24
Splošno znano dejstvo je, da se igralne konzole prodajajo pod ceno. Celo tako poceni, da cena ne pokrije niti stroškov izdelave. Seveda proizvajalci računajo, da bodo dobili denar s prodajo dragih licenc ter s prodajo samih iger, ki so zato občutno dražje od njihovih vrstnic s PC-jev. Dlje kot je konzola na trgu, bolj znižujejo ceno, da bi privabili vedno nove in nove kupce in zaslužili še več, pred iztekom njene življenjske dobe.
Strojna oprema je zaradi zahtevnosti iger seveda izredno zmogljiva in zaradi tega zanimiva tudi za razne domače ustvarjalce. Tako se je skupina perspektivnih mladeničev z veliko prostega časa odločila prenesti Linux še na GameCube. Glavni problem vseh teh projektov je, da načeloma na konzolah ni mogoče poganjati nepodpisane programske kode zaradi zaščite pred piratstvom in nelicenciranimi projekti. Vendar so tudi tokrat našli rešitev, ki se skriva v varnostni luknji igre Phantasy Star Online. Skozi njo je mogoče pognati nepodpisano kodo in ko bo projekt dodobra zaživel bomo imeli še en lahki večpredstavni odjemalec, ki bo lahko kar iz našega omrežja predvajal razne DivX filme ali morda igral kakšno igro v Linuxu.