Black inu White
Brody
9. apr 2001 ob 20:15:13
Še novička iz igričarskih logov, če dovolite:)
Če že nekaj časa spremljate igričarsko sceno, potem enostavno morate vedeti, kdo je Peter Molyneux. Pobič je legenda in je ustvaril igre, kot so Populous, Syndicate, Theme Park in Dungeon Keeper. Torej je v srcu bolj ali manj zaprisežen strateg z milijoni norih zamisli, kako strateško igro narediti karseda zanimivo, inovativno ter nenavadno.
Res je, njegove igre nikoli niso bile "navadne", vedno so bile nekaj posebnega, nikdar ni nihče pred njim ustvaril podobne igre, kot jo je Pero. In tako mu je pred časom kapnila v bučo nora zamisel, da bi naredil sila zanimivo igro, v kateri bi igralec igral Boga (evil ali pa good, črno ali belo:), glede na njegove odločitve pa bi se ljudstvo razvijalo in z njim celotna igra. Natančneje, šlo naj bi za simulacijo Boga.
Špil je pred kratkim izšel, Molyneux in druščina pri njegovi hiši Lionhead studios pa so se z igro Black&White ubadali 3 leta. Zanimivo je, da je celoten projekt Pero financiral iz lastnega žepa (6 mio $), saj je hotel imeti proste roke pri delu, ker je menil in še vedno meni, da je Black&White projekt njegovega življenja.
Kako je potekal celoten razvoj igre, koliko živcev in znanja je bilo potrebnih za izdelavo špila in še malo morje drugih zanimivosti in pripetljajev z razvoja, si lahko preberete v sila dolgem, a odličnem članku na Gamespotu, ki nosi ime
The Final Hours of Black&White.
Mene je članek tako navdušil nad igro Black&White, da si jo bom najbrž kar kupil
Prebrati članek nujno sploh!