» »

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Menjava zavorne tekočine (olja?)

Martin Krpan ::

Moj avto je star 11 let , vendar še nikdar nisem zamenjal zavorne tekočine.
Na koliko km ali let jo je potrebno menjati?
Kot vem naj bi bil pomemben % vode (vlage) v zavorni tekočini.

Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kje ste jo zamenjali in koliko stane?

DIY?

vorantz ::

po moje boš komot sam zamenjal
zguglaj za svoj avto...zihr obstajajo navodila nekje

bambam20 ::

Martin Krpan je izjavil:

Moj avto je star 11 let , vendar še nikdar nisem zamenjal zavorne tekočine.
Na koliko km ali let jo je potrebno menjati?
Kot vem naj bi bil pomemben % vode (vlage) v zavorni tekočini.

Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kje ste jo zamenjali in koliko stane?

DIY?


Bi bil pa že čas, da jo zamenjaš. Vsak mehanik ti jo bo.

Sami ::

Jaz osebno jo menjam na dve leti, res ni drago.

Nekateri je nikoli, je pa dejstvo da olje zgublja viskoznost, še posebej če ga pregreješ (zavreš) ob kaki divji vožnji.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

fikus_ ::

Pa vlago veže na sebe, tako da je lahko pozimi nevarno da zmrzne in v nekem trenutku zavore ne delajo dobro.

Po 11-ih letih je pa res dobro, da menjaš zav. tekočino.
Pri mojem avtu uradni servis menja na približno 2 leti.

RejZoR ::

Če ne veš raje pelji nekomu. Pazit moraš da ti nikjer ne ostane zrak v napeljavi (zrak se stiska, tekočina ne) in pri sistemih z ABS moraš dodatno pazit zaradi varoval, ki blokirajo pretok pri vakem kolesu. Zdele se ne spomnim v čem točno je finta ampak vem da za neznalca lahko ustvari problem pri menjavi zavorne tekočine in se boš zajebaval, ker ti ne bo nič jasno zakaj tekočine ne moreš spravit ven...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Olórin ::

Martin Krpan je izjavil:

Moj avto je star 11 let , vendar še nikdar nisem zamenjal zavorne tekočine.
Na koliko km ali let jo je potrebno menjati?
Kot vem naj bi bil pomemben % vode (vlage) v zavorni tekočini.

Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kje ste jo zamenjali in koliko stane?

DIY?


ne dotikaj se zavor sam, če nimaš nikogar v bližini, ki bi za tabo preveril če si delo dobro opravil.

Z zavorami se _NE_ igraj!!!!! Je preveč škdoa življenja. Lahko da boš slabo zamenjal olje, bo ostal kak zračni mehurček v sistemu in v nekem trenutku panike zavore ne bodo prijele, ali pa bodo prijele na pol (torej 3 kolesa prijela, 1 pa ne, čemur bo sledilo surovo vrtenje po vozišču).

Kar se tiče vpprašanja pa:
- zamenjaj zavorno tekočino
- zamenjaj zavorne obloge
- glede na starost sem prepričan, da bi bilo koristno če bi zamenjal zavorne kolute, o tem se posvetuj s tvojim mehanikom, ki bo jih bo natančno preveril. Sem namreč prepričan, da so že precej iztrošeni in zagotovo čisto prerjaveti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

s6c-gEL ::

Moj avto je star 11 let , vendar še nikdar nisem zamenjal zavorne tekočine.
Na koliko km ali let jo je potrebno menjati?
Kot vem naj bi bil pomemben % vode (vlage) v zavorni tekočini.

Dont ifx it aint broken.

Greš na Amzs in podobno, da prvo izmerijo % vode v zavorni tekočini.Nato se dalje odločaš.

Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kar se zgodi tudi pri 99% ostalih avtih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

Olórin ::

s6c-gEL je izjavil:


Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kar se zgodi tudi pri 99% ostalih avtih.


jap, ker olje zavre.

s6c-gEL ::

Ali pa se zavore (koluti/bobni) pregrejejo.

Boš prvo moral dokazati, da gre ravno za zavorno tekočino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

Olórin ::

čemer sledi zavretje olja ja.

pač pregreje se, dovolj offtopica. Dejstvo je, da se je njemu to že zgodilo in ko se to zgodi je najbolje da se olje menja. Pač na naslednjem rednem servisu. Je brezveze komplicirat z AMZS pregledi in nevem še čim, je preveč poceni menjava zavornega olja. Seveda se ob menjavi olja splača zamenjat še vsaj zavorne obloge, da celoten sistem na novo predihajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

s6c-gEL ::

Dokler ne veš, kaj se je pregrelo, je bv karkoli menjati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

Olórin ::

ne razumem te. če se pregreje zavorni kolut, se je zagotovo pregrelo tudi zavorno olje, ki je ob zavornem kolutu. Ti veš kakšno temperaturo doseže zavorni kolut, ko se pregreje?! :D NI šans, da bi se pregrel samo kolut, olje pa ne.

no, pa saj ni pomembno. olje je staro 11 let, to je nujno treba menjat, konec debate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

GGGGG ::

Dokler ne veš, kaj se je pregrelo, je bv karkoli menjati.


Ne, NI brezveze menjati. Zavorno olje se običajno menja na cca. 2 leti, pri večini avtomobilov in razlog za menjavo je precej dober.

Zavorno olje nase veže vodo. Več vode pomeni nižje vrelišče olja. Ko olje v sistemu zavre, se ustvarijo zračni mehurčki in hidravlični sistem ni več učinkovit (pedal pade not in bremze ne primejo). Poleg tega ti voda v olju pospešeno požira cevi od znotraj.

DIY načeloma ni tak problem, je pa dobro, če imaš nekoga, ki ti bo pomagal odzračiti sistem. Poglej kakšen howto na YT. Pa poglej koliko olja gre v tvoj avto. Verjetno bo 1 liter DOT 4 olja dovolj. Strošek cca. 15 eur.

Brane22 ::

Olórin je izjavil:

ne razumem te. če se pregreje zavorni kolut, se je zagotovo pregrelo tudi zavorno olje, ki je ob zavornem kolutu. Ti veš kakšno temperaturo doseže zavorni kolut, ko se pregreje?! :D NI šans, da bi se pregrel samo kolut, olje pa ne.

no, pa saj ni pomembno. olje je staro 11 let, to je nujno treba menjat, konec debate.


V bistvu ne zavre olje ampak voda v njem.

Polefg tega zadeva nni nikjer v stiku s kolutom, razen preko ploščic, ki pa rpecej dobro izolirajo in se zaradi cirkulacije zraka tudi dobro hladijo. Pa tudi če se ne bi, , je med njimi in oljem še precej mase, ki bi jo bilo treba toliko segreti, v kar močno dvomim.

Zamenjava zavorne tekočine načeloma ni težka, če nisi idiot.

Problem je, ker večina človeškega mesa pade v to skupino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

Olórin ::

problem je da je rekel da mu pedalo not pade...

kaj to pomeni po tvojem mnenju, zakaj bi mu pedalo notri padlo? ;) Če se pregreje kolut, pedalo nič ne "pade notri" ampak samo čutiš da zavore slabše primejo. Pedalo pade notri samo ko olje zavre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

AndrejS ::

Zavornega olja mi še ni uspelo pregreti na avtu. Pregrel sem diske pri 3 zaporednih zaviranjih iz 200 na 40 - Zavore slabše primejo - pedal se obnaša normalno. Olje je bilo tudi 6-7 let staro in se ni pregrelo. Je pa odvisno tudi od avta kako ima zgrajen zavorni sistem - morda ima premalo količino olja in se zato pregreva in tudi zavorna olja imajo različna vrelišča.

jericho ::

Skoraj vsak garažni mehanik ima napravco s katero lahko preveri zavorno olje.
Najbolje, da odpelješ k mehaniku in naj izmeri, pomoje bo strošek 5-10€, če bo treba menjat, pa prepusti mehaniku.

DMX ::

Jaz imam 16 let star avto pa še nisem nikoli menjal zavorne tekočine :P

Olórin ::

DMX je izjavil:

Jaz imam 16 let star avto pa še nisem nikoli menjal zavorne tekočine :P


daj si v podpis, da bodo vsi videli.

fikus_ ::

"Jaz imam 16 let star avto pa še nisem nikoli menjal zavorne tekočine :P "

Kaj pa nivo tekočine si preverjal?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Vikking ::

IMO niti ni vedel da mu je mehanik menjal/dolil zav. olje, ob vsaki menjavi zavornih oblog.

mn ::

Vikking je izjavil:

IMO niti ni vedel da mu je mehanik menjal/dolil zav. olje, ob vsaki menjavi zavornih oblog.


Dolivanje ponavadi ni potrebno in ne dolivaj če ne veš zakaj. Pri obrabljenih ploščicah in diskih je nižji nivo zavorne tekočine normalen.

Menjal pa noben mehanik ne bo zastonj.

Vikking ::

mn je izjavil:

Vikking je izjavil:

IMO niti ni vedel da mu je mehanik menjal/dolil zav. olje, ob vsaki menjavi zavornih oblog.


Dolivanje ponavadi ni potrebno in ne dolivaj če ne veš zakaj. Pri obrabljenih ploščicah in diskih je nižji nivo zavorne tekočine normalen.

Menjal pa noben mehanik ne bo zastonj.


Ponavadi se zgodi, da je olja preveč in ga spustijo pri prvem kolesu ven, ter delno menjajo zav. tekočino. Res ne delajo zastonj, a ponavadi to sodi v ceno zamenjave zavornih oblog. Olje ni drago, tistih 10minut da odzrači zavore pa tudi ni nek problem, če ve kaj dela. Sploh pri starejših vozilih brez abs, oz. elektornskih pomagal, je zelo enostavno in to naredijo miže.

Olórin ::

mn je izjavil:

Vikking je izjavil:

IMO niti ni vedel da mu je mehanik menjal/dolil zav. olje, ob vsaki menjavi zavornih oblog.


Dolivanje ponavadi ni potrebno in ne dolivaj če ne veš zakaj. Pri obrabljenih ploščicah in diskih je nižji nivo zavorne tekočine normalen.

Menjal pa noben mehanik ne bo zastonj.


olje se doliva zato ker se po zamenjavi zavornih oblog sistem "prediha", se spusti nekaj olja pri prednjih kolesih ven, da se zagotovi da ni kakšnih zračnih mehurčkov v sistemu.

Če poznaš mehanika, ki tega ne stori, te naprošam da k njemu ne greš nikoli več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

energetik ::

Martin Krpan je izjavil:

Moj avto je star 11 let , vendar še nikdar nisem zamenjal zavorne tekočine.
Na koliko km ali let jo je potrebno menjati?
Kot vem naj bi bil pomemben % vode (vlage) v zavorni tekočini.

Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kje ste jo zamenjali in koliko stane?

DIY?
Stane tako malo, da se splača menjati na 2 leti, pri katerih se nivo vode v tekočini lahko že zaznavno poveča. Liter tam okoli 10€, več ne rabiš.

Posamično (ali hkrati) odpiraš prezračevalne ventilčke na vseh kolesih, vmes ves čas v rezervoarček dolivaš svežo tekočino (obvezno!), da ne gre zrak v sistem. Ko pri vseh kolesih priteče sveža tekočina, zapreš ventilčke in doliješ tekočino do max. To je vsa umetnost in nima bit kaj narobe, če le paziš, da je v rezervoarju vedno dovolj tekočine.

DMX ::

Olórin je izjavil:

DMX je izjavil:

Jaz imam 16 let star avto pa še nisem nikoli menjal zavorne tekočine :P


daj si v podpis, da bodo vsi videli.



imam, na avtomobilskem forumu ;)

fikus_ je izjavil:

"Jaz imam 16 let star avto pa še nisem nikoli menjal zavorne tekočine :P "

Kaj pa nivo tekočine si preverjal?!


to preverjam konstantno in do sedaj še nikoli ni bilo kakšnega pomanjkanja

PS: bremze + gume sta mi 2 najpomembnejši zadevi pri avtu in tukaj sem dosleden kolikor se le da :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DMX ()

MadMax ::

Predpisana menjava je nekje na 2÷3 leta.
Teoretično se menja zato, ker bi zaradi vezane vlage tekočina lahko zavrela (kar pri povprečnem avtu skoraj ni verjetno, itak prej upepeliš obloge), praktično pa zato, da vlagi ne dovoliš najedanja zavornih cilindrov (€).
V SLO je takih, ki bi na avtih izven garancije menjali tekočino še vedno zelo malo (vsaka čast izjemam).
Po 11 letih nimaš kaj merit vsebnosti vlage, ker jo v posodici najverjetneje niti ne bo tako hudo preveč.
Je pa po tolikih letih dejansko čas, da stvar zamenjaš.

Je pa še en shit: če boš sam menjal, torej brez ustreznih pripomočkov (na vakuum ali tlak, samo s cevko na nipelj in pumpanjem pedala) imaš veliko možnosti da zjebeš glavni zavorni cilinder.
Poleg tega, če nisi res 100%, raje daj unih nekaj deset evrov. Glede na postavljeno vprašanje pa bi si upal ocenit, da tvoja znanja in veščine na tem področju niso ravno za DIY. Zaradi sebe in drugih.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

GrimReaper ::

Sam sem menjal zavorno in mi je po pol leta od tega pedalo postalo mehko.
Sicer se da normalno vozit, sploh med vožnjo prime že na vrhu, ampak na mestu pa šele na koncu prime, razen če jo napumpaš.
Nekaj sem bil na servisu, ampak ni znal nič pametnega povedat, razen da bi bil lahko zavorni cilinder za zamenjat.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

steev ::

olje se doliva zato ker se po zamenjavi zavornih oblog sistem "prediha", se spusti nekaj olja pri prednjih kolesih ven, da se zagotovi da ni kakšnih zračnih mehurčkov v sistemu.

Zakaj bi bil zračni mehurček v sistemu po menjavi oblog? Ker bat nazaj notri porineš? To še nisem videl, da bi 'predihal' sistem po menjavi oblog.


Sam sem menjal zavorno in mi je po pol leta od tega pedalo postalo mehko.
Sicer se da normalno vozit, sploh med vožnjo prime že na vrhu, ampak na mestu pa šele na koncu prime, razen če jo napumpaš.
Nekaj sem bil na servisu, ampak ni znal nič pametnega povedat, razen da bi bil lahko zavorni cilinder za zamenjat.

Po kakšnem postopku si jo menjal?
:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()

beta1 ::

Pri mojem Fiat Stilotu je menjava po servisni knjižici vseh ostalih tekočin, razen olja, na 60.000km. Jaz sem letos naredil večji preventivni servis in sem zamenjal vse tekočine (avto star 9 let - 120.000km), čeprav nisem imel nobenih težav. Aja, edino prestavna ročica je bila že zelo trda. Po novem menjalniškem olju je spet OK.

oracle ::

A ni fora v temu, da vlaga vpliva na pH zavorne tekočine (zakisli) in posledično bolj razjeda vse komponente kjer se tekočina pretaka.

Martin Krpan ::

energetik je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Moj avto je star 11 let , vendar še nikdar nisem zamenjal zavorne tekočine.
Na koliko km ali let jo je potrebno menjati?
Kot vem naj bi bil pomemben % vode (vlage) v zavorni tekočini.

Pedal mi "pade noter" le pri kakšni extremne rally vožnji.

Kje ste jo zamenjali in koliko stane?

DIY?
Stane tako malo, da se splača menjati na 2 leti, pri katerih se nivo vode v tekočini lahko že zaznavno poveča. Liter tam okoli 10€, več ne rabiš.

Posamično (ali hkrati) odpiraš prezračevalne ventilčke na vseh kolesih, vmes ves čas v rezervoarček dolivaš svežo tekočino (obvezno!), da ne gre zrak v sistem. Ko pri vseh kolesih priteče sveža tekočina, zapreš ventilčke in doliješ tekočino do max. To je vsa umetnost in nima bit kaj narobe, če le paziš, da je v rezervoarju vedno dovolj tekočine.


Namen imam menjati pri kolegu , ki je popoldanski mehanik-samouk.
Zato sem se raje še mako tu pozanimal:D.

Princip menjave kot je zgoraj napisal energetik. Torej dolivanje zavorne tekočine brez pumpanja pedala.

Je to OK?
Avto ima ABS.

steev ::

Ne vem, če bo olje tako šlo ven. Po navadi se ali vliva tekočino pod pritiskom ali pa z vakumsko ven vleče in doliva na vrhu. Se pravi potrebuješ posebno orodje.

Pri starem načinu (odpri ventil, pritisni zavoro, zapri ventil, spusti zavoro - potrebna sta dva) je verjetnost, da se uniči glavni zavorni cilinder, kar se je verjetno zgodilo GrimReaper-ju (par postov višje). Zakaj do tega pride, je bilo napisano na nekem drugem forumu (avtomobilizem, bmw, ...).

Malo poguglaj 'menjava zavorne tekočine', je bilo veliko napisano na različnih forumih.
:|

GGGGG ::

https://www.youtube.com/results?search_...

Tukaj imaš video vodiče.

energetik ::

steev je izjavil:

Ne vem, če bo olje tako šlo ven. Po navadi se ali vliva tekočino pod pritiskom ali pa z vakumsko ven vleče in doliva na vrhu. Se pravi potrebuješ posebno orodje.
Bo šlo, sem na svojem (z ABS) to počel 2 mesca nazaj. Prav razločno se je videlo, kdaj je pri kolesih pritekla sveža tekočina. Potem stočiš še ene pol deci sveže skozi vsak cilindrček, da je zihr zamenjano, zavorna je itak poceni.
Sicer gre počasi (za sprednji kolesi in hidravlično sklopko ki je na istem rezervoarčku) sem porabil cca. 3/4h, ampak prednosti so pa sledeče:
- ni možnosti za kakšno uničenje tesnil v glavnem cilindru, ker ne pumpaš,
- če dosledno dolivaš svežo tekočino ni možnosti za kakšen zrak v sistemu,
- lahko delaš sam,
- ne rabiš praktično nič orodja razen 1 ključa in navadne cevke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Olórin ::

jaz sem naredil tako da je en sedel v kabini in pritiskal pedalo za zavoro, drugi pa je klečal pri kolesu in pazil da je šlo olje preko cevi v posodico za odpadno olje. Vmes se je seveda vlivalo novo olje v posodico za zavorno olje.

ni nek rocket science.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

steev ::

Kot sem že v sosednji temi od diskov vprašal pa ni bilo odgovora: Uporablja kdo eezibleed? Me zanima ali se splača dat 30 eur.
Sem dva tedna nazaj kupil nove diske in obloge pa sem zraven za foro vzel še 2 litra zavorne, da zamenjam tati in mami.
:|

Buggy ::

...pa ko/ce bosta menjala zavorno olje in odzracevala zavore bodi pazljiv da ne bos posvinjal avtomobilskega laka z zavornim oljem ;)

Olórin ::

Buggy je izjavil:

...pa ko/ce bosta menjala zavorno olje in odzracevala zavore bodi pazljiv da ne bos posvinjal avtomobilskega laka z zavornim oljem ;)


!!!!!!!!

dodam k zelo dobri izjavi še tole: pazi da ne boš posvinjal NIČESAR. Sploh kakšne plastike ali celo plastičnih žarometov. Ker bo uničeno, zagotovo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

jozekuch ::

Peugeot 106, 2001, bencin, nimaABS

Kako se začne?
Kje se spusti zavorno tekočino ven?
Pri kolesih?
Pri enem kolesu (Katerem?) ali pri vseh kolesih?
Vrstni red?
Ko se spušča ven mora biti rezervarček odprt?
Vse se spusti ven, potem se začne nalivati?
Ko se začne nalivati se pri iztoku zapre?
Potem se napolni rezervarček in se začne postopoma odzračevati?
Vrstni red?
Paziti je treba da v rezervarčku ne zmanjka bremzolja.

Če sem prav razumel ... brez pumpanja zavornega padala?
Mora biti "ročna" zategnjena?

Hvala in dob'r dan,
vsesortesemžedelaltegapane
MaRe

chort ::

Začneš tako, da spucaš umazanijo okrog rezervoarčka, kupiš 2x do 3x toliko zavorne tekočine, kot misliš, da je boš potreboval in našpricaš vse niple (ventile) na zavornih čeljustih z odvijač sprejem kak dan prej, večkrat.

Iz rezervoarja z veliko injekcijo spucaš svinjarijo in not naliješ svežo tekočino.

Podložiš eno od sprednjih koles, da ti avto ne uide.

Nato odmontiraš kolo, ki je najdlje od rezervoarčka, s 6-kotnim obročnim natičnim ključem sprostiš nipl (pazi, da ga ne odlomiš ali odguliš, so precej mehki), nanj natakneš cevko in jo spelješ v steklen kozarec za vlaganje.

V naslednji fazi potrebuješ pomočnika, ki zna slediti navodilom. Postopek gre takole:
- Odpustiš nipl, rečeš pritisni
- pomočnik počasi a zvezno pritisne na zavorni pedal in ga zadrži v pritisnjeni legi.
- ko se tekočina v cevki upočasni, zategneš nipl (narahlo), rečeš spusti.
- pomočnik spusti pedal.
Na 5 ponovitev preveriš nivo zavorne tekočine v rezervoarčku, naj ne gre pod 1/3. Ko vidiš, na koliko ponovitev moraš ponovno napolnit rezervoar, pač prilagodiš. Pazi, ker ko enkrat spraviš zrak v sistem (če ti zmanjka tekočine v rezervoarčku med pumpanjem), si (proverbially) v riti in te čaka odzračevanje.

Zgornji postopek izvajaš, dokler skozi cevko na niplu ne teče čista tekočina brez mehurčkov.

Zategneš nipl po specifikaciji (običajno precej narahlo), očistiš disk z brake cleanerjem, montiraš kolo in zategneš po specifikaciji (za dobro mero lahko še očistiš površino kjer nalegata disk/boben in platišče) in se premakneš na naslednje kolo.

Zavorna tekočina zelo dobro odstranjuje barvo, vpija vlago, draži oči in kožo. Ni pa noben bav bav, pogumno.

Ko boš končal, mora pedal biti "trd", avto pa zavirati na vsa štiri kolesa. Če ni/ne, te čaka odzračevanje, kar pomeni ponovi vajo in upaj, da v cevki prej ali slej zagledaš mehurček. :D

Srečno.

jozekuch ::

Hvala lepa!
Ali lahko rezervarček praznim s tisto akumulatorsko, pumpo ki je za sesanje olja?
MaRe


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15924208 (13370) FireSnake
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8513980 (9928) TheBlueOne
»

Megane - Piskanje med zavijanjem

Oddelek: Na cesti
255686 (4116) smacker
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
3910765 (9888) SkIDiver
»

Twingo-problem z zavorami

Oddelek: Loža
255102 (4513) ttommy

Več podobnih tem