Forum » Loža » Varčna vožnja
Varčna vožnja
Stepni Volk ::
TESKAn naslov teme je varčna vožnja. Cilj torej kako čim varčneje priti do 90km/h v idealnih razmerah. Nekaj popolnoma drugega je, kako najhitreje do hitrosti 90km/h. Tvoja verzija je ravno vmes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
TESKAn ::
V idealnih razmerah pospešuješ po klancu navzdol z gravitacijo. In moja verzija je, tudi po raziskavi ene revije, najbolj varčna - čim hitreje do potovalne hitrosti in potem umirjeno naprej.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
b0B3k ::
Aha, sklepam, da je oče nekje med 50 in 55 let, če ima takšne faze :). A ne bi bilo bolje, če je trenutno v varčevalni fazi, da si kupi raje enga VW Lupota - diesel (kot si že sam omenil), če se dobro spomnem, je bil ta avto omenjen kot eden izmed varčnejših. Ali pa naprimer Smarta ...
Stepni Volk ::
b0B3k pravilno sklepaš :) VW Lupa ni kupil, ker:
- nima Bose ozvočenja
- je premajhen
- manj jih je na tržišču in jih je posledično težje kupiti rabljene
Sam sem se dogovoarjal za nakup testnega Lupa 1.2Tdi 3L (tisti, ki so se prvi pojavili v SLO). Samo sem ravno kupoval stanovanje v LJ, plus, da se je ženi snelo, ko je izvedela, da nima klime.
Kako naj ženi razložim, da tudi, če bi jo imel, jo ne bi smela vklopiti zaradi porabe?
- nima Bose ozvočenja
- je premajhen
- manj jih je na tržišču in jih je posledično težje kupiti rabljene
Sam sem se dogovoarjal za nakup testnega Lupa 1.2Tdi 3L (tisti, ki so se prvi pojavili v SLO). Samo sem ravno kupoval stanovanje v LJ, plus, da se je ženi snelo, ko je izvedela, da nima klime.
Kako naj ženi razložim, da tudi, če bi jo imel, jo ne bi smela vklopiti zaradi porabe?
gzibret ::
Stepni volk - ne vem, a se ti malo hecaš, ali misliš resno. Hec odobravam, če pa misliš resno, pa bog ti pomagaj.
PS - a si v otroštvu slučajno doživljal kakšne travme, ko je oče varčeval z gorivom?
> Na desni strani vetrobranskega stekla je razpacani hrošč, ki me nekoliko nervira. A vem, da bi vklop brisalcev in črpalke za šricanje s čistilom samo povečalo potrebo po energiji. Zato samo malce zaškrtam z zobmi in peljem naprej.
> Malce dolgočasno je. Bom vklopil radio in si zavrtel kaj s CD-jev.
"Ne!" se naslednjih hip udarim po roki. "To bo povečalo porabo." Ne ostane mi drugega, kot da opazujem cesto in čudovito zvezdno nebo.
> da bi vozil le z dnevnimi lučmi, kar pomeni, da mi razsvetljava dashboard-a ne bi "kradla" dizla... a sem takoj prekinil to misel. Vožnja ponoči z dnevnimi lučmi je nevarna. Saj se dnevne luči ob izklopu motorja prav tako izklopijo, kar pomeni, da te drugi udeleženci prometa v primeru nezgode ne bodo videli.
> Z izklopljenim motorjem drsim proti garaži in se sprašujem ali bom moral zavirati ali ne. "Klinc, moram, prehiter sem!" zavrem in se ustavim. "Tole bom moral bolj naštudirati, moram priti točno do garaže brez zaviranja. To je cilj. Spet sem porabil preveč energije."
PS - a si v otroštvu slučajno doživljal kakšne travme, ko je oče varčeval z gorivom?
> Na desni strani vetrobranskega stekla je razpacani hrošč, ki me nekoliko nervira. A vem, da bi vklop brisalcev in črpalke za šricanje s čistilom samo povečalo potrebo po energiji. Zato samo malce zaškrtam z zobmi in peljem naprej.
> Malce dolgočasno je. Bom vklopil radio in si zavrtel kaj s CD-jev.
"Ne!" se naslednjih hip udarim po roki. "To bo povečalo porabo." Ne ostane mi drugega, kot da opazujem cesto in čudovito zvezdno nebo.
> da bi vozil le z dnevnimi lučmi, kar pomeni, da mi razsvetljava dashboard-a ne bi "kradla" dizla... a sem takoj prekinil to misel. Vožnja ponoči z dnevnimi lučmi je nevarna. Saj se dnevne luči ob izklopu motorja prav tako izklopijo, kar pomeni, da te drugi udeleženci prometa v primeru nezgode ne bodo videli.
> Z izklopljenim motorjem drsim proti garaži in se sprašujem ali bom moral zavirati ali ne. "Klinc, moram, prehiter sem!" zavrem in se ustavim. "Tole bom moral bolj naštudirati, moram priti točno do garaže brez zaviranja. To je cilj. Spet sem porabil preveč energije."
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
gzibret ::
Predlagam tudi, da namesto speljevanja v prvi avto porineš in tečeš zraven nekaj časa, da dobiš primerno hitrost za v drugo. Avto seveda vžgeš šele takrat, ko si ga dovolj dolgo porival in se vsedel not.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Stepni Volk ::
gzibret - 3 moja sporočila nazaj: "Upam, da ste ujeli satiričen podton zgornje zgodbe."
Površno bereš :)
In ne, otroštvo je bilo čudovito. Še posebej, ko smo na vipavskem odpirali vrata, da je avto poganjal veter. Resno. Oče je bil ravno v ektremni varčevalni fazi. Tudi v trgovini se ni smelo kupiti vrečke, temveč vse nositi z rokami. Ko mu je tako enkrat padel na tla jogurt, je izničil vloženi trud :)
Tvoja ideja je v redu, samo jo moraš tehnično dopolniti: Če avto poženeš na noge (ala Kremenčkovi), je potem nujno, da vklopiš motor in pelješ naprej v drugi prestavi. Prva bi namreč izničila nožno vloženo enerigjo.
Površno bereš :)
In ne, otroštvo je bilo čudovito. Še posebej, ko smo na vipavskem odpirali vrata, da je avto poganjal veter. Resno. Oče je bil ravno v ektremni varčevalni fazi. Tudi v trgovini se ni smelo kupiti vrečke, temveč vse nositi z rokami. Ko mu je tako enkrat padel na tla jogurt, je izničil vloženi trud :)
Tvoja ideja je v redu, samo jo moraš tehnično dopolniti: Če avto poženeš na noge (ala Kremenčkovi), je potem nujno, da vklopiš motor in pelješ naprej v drugi prestavi. Prva bi namreč izničila nožno vloženo enerigjo.
Super Sonic ::
"Predlagam tudi, da namesto speljevanja v prvi avto porineš in tečeš zraven nekaj časa, da dobiš primerno hitrost za v drugo. Avto seveda vžgeš šele takrat, ko si ga dovolj dolgo porival in se vsedel not"
Stepni Volk ima zelo radikalne poglede na varčno vožnjo. Problem je, da le ti močno ovirajo promet.
Očetu pa le reci, naj še naprej veruje. Tako, zaradi sreče.
Osebno nikoli ne varčujem pri vožnji. Iz dveh razlogov:
Eno je čas. Kot je že Stepni Volk omenil, nekdo za neko pot, ki se jo da brez večjih ovir prevoziti v 7 urah, porabi 100% več časa.
NO, življenje (sklepam) je samo eno in jajcat zarad dveh litrov se mi ne da. Rajši živim.
Drugo so pa glupi Američani. Vozjo avtomobile z V8 (in več) mašinam, z avtomatskimi menjalniki, hkrati so pa totalni motorični debili. Njihova poraba torej znaša 2x več, kot skuri povprečen Evropejec s svojim "traktorjem".
Če že hoče kdo varčevati, naj začne tam, ne pa na Slovenskih cestah in izven mej normale in normalega obnašanja.
Neglede na vse.
Stepni Volk ima zelo radikalne poglede na varčno vožnjo. Problem je, da le ti močno ovirajo promet.
Očetu pa le reci, naj še naprej veruje. Tako, zaradi sreče.
Osebno nikoli ne varčujem pri vožnji. Iz dveh razlogov:
Eno je čas. Kot je že Stepni Volk omenil, nekdo za neko pot, ki se jo da brez večjih ovir prevoziti v 7 urah, porabi 100% več časa.
NO, življenje (sklepam) je samo eno in jajcat zarad dveh litrov se mi ne da. Rajši živim.
Drugo so pa glupi Američani. Vozjo avtomobile z V8 (in več) mašinam, z avtomatskimi menjalniki, hkrati so pa totalni motorični debili. Njihova poraba torej znaša 2x več, kot skuri povprečen Evropejec s svojim "traktorjem".
Če že hoče kdo varčevati, naj začne tam, ne pa na Slovenskih cestah in izven mej normale in normalega obnašanja.
Neglede na vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
gzibret ::
> gzibret - 3 moja sporočila nazaj: "Upam, da ste ujeli satiričen podton zgornje zgodbe."
Površno bereš :)
Ups, pa res....
Sicer pa moj fater je tudi šparal z bencinom. Ko smo se furali iz Nemčije domov je na AC vedno sekal ovinke, da je prišparal nekaj metrov (in dragocenih kapljic).
Površno bereš :)
Ups, pa res....
Sicer pa moj fater je tudi šparal z bencinom. Ko smo se furali iz Nemčije domov je na AC vedno sekal ovinke, da je prišparal nekaj metrov (in dragocenih kapljic).
Vse je za neki dobr!
borchi ::
a ni zaganjanje novejših avtov na "poriv" nepriporočljivo?
btw, moj fotr je tudi mal preveč varčeval z bencinom v (mojem) otroštvu. mislil je, da če bo vedno tankal samo 5L, da bomo tako prišli cenej skoz. no, res je, da smo tako v vsakem trenutku nosli s seboj največ 4.999999999L odvečne teže (posledično manjša poraba). ko je mama ugotovila (not a pretty sight, btw), da smo na cesti obstali (spet) zaradi praznega kesla in ne zaradi tega, ker je bila proti temu, da se kupi golf namesto stoenke, je začel tankat poln tank.
očitno je takrat začel šparat s svojimi živci (kar jih je še ostalo ko ga je mati obdelala medtem ko je s kanglico štopal do bencinske) namesto z bencinom. ko tako malo pomislim za nazaj, enkrat okoli tega obdobja se je fotru tudi močno poslabšal sluh. pravzaprav ne poslabšal, zelo selektiven sluh ima sedaj.
aja, golfa smo potem enkrat vendarle kupili. res pa je tudi, da si je takrat želel bmw-ja. bmw-ja ni nikoli kupil. fotri so glede avtov čudne živali.
btw, moj fotr je tudi mal preveč varčeval z bencinom v (mojem) otroštvu. mislil je, da če bo vedno tankal samo 5L, da bomo tako prišli cenej skoz. no, res je, da smo tako v vsakem trenutku nosli s seboj največ 4.999999999L odvečne teže (posledično manjša poraba). ko je mama ugotovila (not a pretty sight, btw), da smo na cesti obstali (spet) zaradi praznega kesla in ne zaradi tega, ker je bila proti temu, da se kupi golf namesto stoenke, je začel tankat poln tank.
očitno je takrat začel šparat s svojimi živci (kar jih je še ostalo ko ga je mati obdelala medtem ko je s kanglico štopal do bencinske) namesto z bencinom. ko tako malo pomislim za nazaj, enkrat okoli tega obdobja se je fotru tudi močno poslabšal sluh. pravzaprav ne poslabšal, zelo selektiven sluh ima sedaj.
aja, golfa smo potem enkrat vendarle kupili. res pa je tudi, da si je takrat želel bmw-ja. bmw-ja ni nikoli kupil. fotri so glede avtov čudne živali.
l'jga
gzibret ::
> a ni zaganjanje novejših avtov na "poriv" nepriporočljivo?
Sej ga ne zaženeš na poriv. Enostavno ga porineš, se usedeš not, ga vžgeš, daš v drugo in se odpelješ. Lahko ga vžgeš že pred porivanjem, ampak po nepotrebnem kuriš dragoceni bencin.
Sej ga ne zaženeš na poriv. Enostavno ga porineš, se usedeš not, ga vžgeš, daš v drugo in se odpelješ. Lahko ga vžgeš že pred porivanjem, ampak po nepotrebnem kuriš dragoceni bencin.
Vse je za neki dobr!
Brane2 ::
No, če smo že pri teh variantah, zakaj ne bi izkoriščal energije prdcev ?
Vsi prdimo vsak dan, to je baje medicinsko dejstvo. Pri nekaterih je precejšen delež tako sproščenih plinov metan.
Tega pa lahko koristno uporabimo, če imamo avto predelan na plin. Pravilna prehrana in priročna sredstva kot so najlon vrečka in cev speljana direkt v uparjevalnik nam lahko prinesejo še kak prihranek...
Vsi prdimo vsak dan, to je baje medicinsko dejstvo. Pri nekaterih je precejšen delež tako sproščenih plinov metan.
Tega pa lahko koristno uporabimo, če imamo avto predelan na plin. Pravilna prehrana in priročna sredstva kot so najlon vrečka in cev speljana direkt v uparjevalnik nam lahko prinesejo še kak prihranek...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Stepni Volk ::
brane2 - tovj predlog zahteva predelavo vozila. Poleg tega je količina naprdenega metana premajhna. A je čisto druga pesem, le imaš doma svinjsko farmo... potem se lahko takorekoč voziš s plini, ki jih proizvajajo živali. Me prav zanima koliko pujsov moraš imeti?
b0B3k ::
ah, dva najbolj svinjska pa najbolj požrešna imaš vedno v pritljažniku, samo tako za rezervo ...
Brane2 ::
Brane2 - tovj predlog zahteva predelavo vozila. Poleg tega je količina naprdenega metana premajhna.
Ampak ugašanje motorja pa prinaša ogromne prihranke. Yeah, right.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Stepni Volk ::
Brane2 - ugašnjen motor, zaviranje z motrojem privarčuje 1l / 1h, napram motorju tekočem v prostem teku. V eni uri definitivno ne naprdiš za 1l gorivne vrednosti metana.
Stepni Volk ::
Definitivno več časa zaviram z motorjem ali ga ugašam, kot prdim :)
Na poti v službo in nazaj se mi nabere vsaj minuto do tri, odvisno od prometa, ter radodajnosti semaforjev. Ne upoštevajoč porabo motorja ob ponovnem zagonu, torej liter najhitreje v 20 dneh maximalno v 60-tih, na leto torej 6-13 litrov goriva. Upoštevajoč še povprečno življensko dobo, začetek in konec vozniške kariere, lahko tako zanamcem pustim celih 650litrov goriva.
Če bi vsi to počeli, bi milijon SLO voznikov za seboj pustilo 650'000'000 litrov goriva in toliko bolj čisto okolje.
Makroekonomija. Znanost majhnih količin, ki se akumulirajo :)
S prdci bi se na ta akumulacijski način tudi kar nekaj nabralo, a verjetno premalo. Sem že nekje zasledil razprave o tem. Če nista bila celo Mythbuster-ja? Ali nemara Brainiacs?
Poleg tega bi bilo prdce izredno težko zadovoljivo ujeti. Verjetno si mislil na kakšne posebne pleničke, ali kako?
Wikipedia o prdcih - res je, da ljudje naprdimo do 1,5 litrov prdcev na dan, a žal le ta v povečini vsebuje dušik. Prav tako liter plina nima enake energetske/gorivne vrednosti, kot tekoče gorivo - bencin ali dizel.
Dokazi pravijo, da 2/3 ljudi ni sposobna v prdcu proizvesti metana.
Od vnetljivih plinov tako vsi proizvajamo le vodik. Kat bo prav prišlo z uvedbo gorivnih celic na ta plin. Takrat bo tudi tvoj predlog vreden upoštevanja za hard core varčevalce.
Na poti v službo in nazaj se mi nabere vsaj minuto do tri, odvisno od prometa, ter radodajnosti semaforjev. Ne upoštevajoč porabo motorja ob ponovnem zagonu, torej liter najhitreje v 20 dneh maximalno v 60-tih, na leto torej 6-13 litrov goriva. Upoštevajoč še povprečno življensko dobo, začetek in konec vozniške kariere, lahko tako zanamcem pustim celih 650litrov goriva.
Če bi vsi to počeli, bi milijon SLO voznikov za seboj pustilo 650'000'000 litrov goriva in toliko bolj čisto okolje.
Makroekonomija. Znanost majhnih količin, ki se akumulirajo :)
S prdci bi se na ta akumulacijski način tudi kar nekaj nabralo, a verjetno premalo. Sem že nekje zasledil razprave o tem. Če nista bila celo Mythbuster-ja? Ali nemara Brainiacs?
Poleg tega bi bilo prdce izredno težko zadovoljivo ujeti. Verjetno si mislil na kakšne posebne pleničke, ali kako?
Wikipedia o prdcih - res je, da ljudje naprdimo do 1,5 litrov prdcev na dan, a žal le ta v povečini vsebuje dušik. Prav tako liter plina nima enake energetske/gorivne vrednosti, kot tekoče gorivo - bencin ali dizel.
Dokazi pravijo, da 2/3 ljudi ni sposobna v prdcu proizvesti metana.
Od vnetljivih plinov tako vsi proizvajamo le vodik. Kat bo prav prišlo z uvedbo gorivnih celic na ta plin. Takrat bo tudi tvoj predlog vreden upoštevanja za hard core varčevalce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Brane2 ::
Definitivno več časa zaviram z motorjem ali ga ugašam, kot prdim :)
1. Več potokov, reka.
2. Pravilna prehrana je ključ uspeha.
3. Peljati se sam v avtu že v osnovi ni najbolj gospodarno.
Na poti v službo in nazaj se mi nabere vsaj minuto do tri, odvisno od prometa, ter radodajnosti semaforjev. Ne upoštevajoč porabo motorja ob ponovnem zagonu, torej liter najhitreje v 20 dneh maximalno v 60-tih, na leto torej 6-13 litrov goriva.
Hočeš reči,da vsi prihranki, manjši od teh z bremzanjem z motorjem, ne pridejo v poštev ali kaj ?
Upoštevajoč še povprečno življensko dobo, začetek in konec vozniške kariere, lahko tako zanamcem pustim celih 650litrov goriva.
Ali drugače rečeno 17 polnih tankov benza, ki jih lahko vložijo nekam in čez čas živijo samo od obresti.
Jim ne bi mogoče naprdel še za kak komplet zavornih oblog ali kaj takega ? MIslim, če nekaj počneš celo življenje, se tega ziher nabere kar nekaj.
Če bi vsi to počeli, bi milijon SLO voznikov za seboj pustilo 650'000'000 litrov goriva in toliko bolj čisto okolje.
Res je. Ampak v nasprotju z bremzanjem z motorjem in ugašanjem pa prdimo prav vsi- v to ni treba prepričevat folka. Prdijo celo mrtveci...
Makroekonomija. Znanost majhnih količin, ki se akumulirajo :)
Saj. In plin je gorivo bližnje prihodnosti, pravijo...
Poleg tega bi bilo prdce izredno težko zadovoljivo ujeti. Verjetno si mislil na kakšne posebne pleničke, ali kako?
Heh. Od kod ti to ? Izkušnje ? Probaj kdaj v polnem avtu spustiti "metanski orkan" in povprašaj bližnje, če so "kaj ujeli"...
Ni teorije, da bi jih zgrešilo, pa če se peljete vsi skupaj z odprtim kabrioletom 300 na uro...
Drugače pa, recimo samo zici bi morali biti egonomsko oblikovani pa cevko bi morali imeti.
Poleg tega, pomisli na mnoge skrite prednosti, ne samo na prihranke. če se recimo pelješ na dolgo vožnjo brez radia (šparaš) si lahko krajšaš čas s poslušanjem mašine, kako "prebavlja" kak prdec in delaš na tehniki. Kaj jo recimo duši, kaj ji prija itd. Vse to slišiš med vožnjo.
Tudi menjava svečk je lahko zabavna, kot ti mehankar pomoli pod nos zažgano in nažrto svečko in te vpraša "Ja, kaj ste pa jedu ?"...
Pojavilo bi se mnogo receptov, kako z mehiško prehrano spucaš katalizator ali ventile itd...
1. Več potokov, reka.
2. Pravilna prehrana je ključ uspeha.
3. Peljati se sam v avtu že v osnovi ni najbolj gospodarno.
Na poti v službo in nazaj se mi nabere vsaj minuto do tri, odvisno od prometa, ter radodajnosti semaforjev. Ne upoštevajoč porabo motorja ob ponovnem zagonu, torej liter najhitreje v 20 dneh maximalno v 60-tih, na leto torej 6-13 litrov goriva.
Hočeš reči,da vsi prihranki, manjši od teh z bremzanjem z motorjem, ne pridejo v poštev ali kaj ?
Upoštevajoč še povprečno življensko dobo, začetek in konec vozniške kariere, lahko tako zanamcem pustim celih 650litrov goriva.
Ali drugače rečeno 17 polnih tankov benza, ki jih lahko vložijo nekam in čez čas živijo samo od obresti.
Jim ne bi mogoče naprdel še za kak komplet zavornih oblog ali kaj takega ? MIslim, če nekaj počneš celo življenje, se tega ziher nabere kar nekaj.
Če bi vsi to počeli, bi milijon SLO voznikov za seboj pustilo 650'000'000 litrov goriva in toliko bolj čisto okolje.
Res je. Ampak v nasprotju z bremzanjem z motorjem in ugašanjem pa prdimo prav vsi- v to ni treba prepričevat folka. Prdijo celo mrtveci...
Makroekonomija. Znanost majhnih količin, ki se akumulirajo :)
Saj. In plin je gorivo bližnje prihodnosti, pravijo...
Poleg tega bi bilo prdce izredno težko zadovoljivo ujeti. Verjetno si mislil na kakšne posebne pleničke, ali kako?
Heh. Od kod ti to ? Izkušnje ? Probaj kdaj v polnem avtu spustiti "metanski orkan" in povprašaj bližnje, če so "kaj ujeli"...
Ni teorije, da bi jih zgrešilo, pa če se peljete vsi skupaj z odprtim kabrioletom 300 na uro...
Drugače pa, recimo samo zici bi morali biti egonomsko oblikovani pa cevko bi morali imeti.
Poleg tega, pomisli na mnoge skrite prednosti, ne samo na prihranke. če se recimo pelješ na dolgo vožnjo brez radia (šparaš) si lahko krajšaš čas s poslušanjem mašine, kako "prebavlja" kak prdec in delaš na tehniki. Kaj jo recimo duši, kaj ji prija itd. Vse to slišiš med vožnjo.
Tudi menjava svečk je lahko zabavna, kot ti mehankar pomoli pod nos zažgano in nažrto svečko in te vpraša "Ja, kaj ste pa jedu ?"...
Pojavilo bi se mnogo receptov, kako z mehiško prehrano spucaš katalizator ali ventile itd...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Brane2 ::
Wikipedia o prdcih - res je, da ljudje naprdimo do 1,5 litrov prdcev na dan, a žal le ta v povečini vsebuje dušik.
Tako kot zrak, pa vendar ga mašina rabi...
Prav tako liter plina nima enake energetske/gorivne vrednosti, kot tekoče gorivo - bencin ali dizel.
Zato pa je zastonj. Če ne drugega, si lahko s tem poganjaš klimo ali recimo odtajaš šajbe pozimi...
Dokazi pravijo, da 2/3 ljudi ni sposobna v prdcu proizvesti metana.
1/3 vseh voznikov je še vedno veliko voznikov.
Od vnetljivih plinov tako vsi proizvajamo le vodik.
Vodik ti pride prav tudi drugače. Prepričan sem, da v majhni koliini ravno tako lepo zgori kot benz in mašina ne bi imela problemov z detonacijami itd. Saj bi pri gorenju dal več energije od sebe kot kakršenkoli ogljikovodik, torej tudi metan...
Poleg tega ga lahko kombiniraš z ogljikom, ki je itak vedno v bližini in dobiš ogljikovodik, ki ga skuriš. pravzaprav ti bo že vodik med izgorevanjem v cilindru sam šel skozi zgorevalne faze in se ustalil kot pač karkoli v izpuhu...
Tako kot zrak, pa vendar ga mašina rabi...
Prav tako liter plina nima enake energetske/gorivne vrednosti, kot tekoče gorivo - bencin ali dizel.
Zato pa je zastonj. Če ne drugega, si lahko s tem poganjaš klimo ali recimo odtajaš šajbe pozimi...
Dokazi pravijo, da 2/3 ljudi ni sposobna v prdcu proizvesti metana.
1/3 vseh voznikov je še vedno veliko voznikov.
Od vnetljivih plinov tako vsi proizvajamo le vodik.
Vodik ti pride prav tudi drugače. Prepričan sem, da v majhni koliini ravno tako lepo zgori kot benz in mašina ne bi imela problemov z detonacijami itd. Saj bi pri gorenju dal več energije od sebe kot kakršenkoli ogljikovodik, torej tudi metan...
Poleg tega ga lahko kombiniraš z ogljikom, ki je itak vedno v bližini in dobiš ogljikovodik, ki ga skuriš. pravzaprav ti bo že vodik med izgorevanjem v cilindru sam šel skozi zgorevalne faze in se ustalil kot pač karkoli v izpuhu...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Brane2 ::
Aja, in ko smo že pri tem, zakaj tudi tu ne bi uvedli dual mode avtomobilov ?
Drugače rečeno, zakaj bi izkoriščali samo energijo prdcev, ne bi pa recimo fermentirali dreka ?
Drugače rečeno, zakaj bi izkoriščali samo energijo prdcev, ne bi pa recimo fermentirali dreka ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Stepni Volk ::
Ne smeš biti malenkosten in se ustaviti samo na prdcih, čeprav je njihovo izkoriščanje prekomplicirano.
Lahko bi predlagal predelavo človeškega sala v bio-disel. Tako bi se lahko vsi veselo cele dneve basali s poljubno hrano, ter konec tedna šli pozaugat ustvarjene zaloge :)
Do takrat bom(o) varčevali po bolj preprostih metodah.
Na ameriški strani, sem zasledil, da ni pametno puščati vozila na soncu v poletnih mesecih , saj naj bi takrat gorivo tudi bolj hlapelo iz tankov. Hard core varčevalci torej parkitajo vedno v senci.
Seveda se. če imaš le dovolj denarja, da varčevati z gorivom tudi na bolj preprost način: Avto s porabo 1 litra.
Lahko bi predlagal predelavo človeškega sala v bio-disel. Tako bi se lahko vsi veselo cele dneve basali s poljubno hrano, ter konec tedna šli pozaugat ustvarjene zaloge :)
Do takrat bom(o) varčevali po bolj preprostih metodah.
Na ameriški strani, sem zasledil, da ni pametno puščati vozila na soncu v poletnih mesecih , saj naj bi takrat gorivo tudi bolj hlapelo iz tankov. Hard core varčevalci torej parkitajo vedno v senci.
Seveda se. če imaš le dovolj denarja, da varčevati z gorivom tudi na bolj preprost način: Avto s porabo 1 litra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Brane2 ::
Hardcore varčevalci tudi tankajo na hladnem in v senci ter na takih pumpah, kjer ti namerijo litre in ne kilogramov...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Avto s porabo 1 litra.
Kaj bi šele bilo, če bi tip med vožnjo ugašal motor. Verjetno bi se mu dizel sčasoma nabiral v tanku...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
asPeteR ::
Zanima me zakaj nekatere toliko moti ce se nekdo vozi po AC 80km/h? Ali krsi zakon?
No do dolocene mere se strinjam da ovira promet, toda kaj pa oni ko vozi 2x, 3x hitreje po AC? Cez take pa se ni niti en pritozil ...
No do dolocene mere se strinjam da ovira promet, toda kaj pa oni ko vozi 2x, 3x hitreje po AC? Cez take pa se ni niti en pritozil ...
http://blog.stegnar.com
Super Sonic ::
"Zanima me zakaj nekatere toliko moti ce se nekdo vozi po AC 80km/h? Ali krsi zakon?
No do dolocene mere se strinjam da ovira promet, toda kaj pa oni ko vozi 2x, 3x hitreje po AC? Cez take pa se ni niti en pritozil ..."
Zato, ker slednji bodo kaznovani slej ali prej, ker kršijo zakon. Tega počasni namreč ne. Oboji pa ovirajo promet.
Torej se o (pre)hitrih ne izplača izgubljat besed, ker vsi vemo, da jih lovi policija. :)
No do dolocene mere se strinjam da ovira promet, toda kaj pa oni ko vozi 2x, 3x hitreje po AC? Cez take pa se ni niti en pritozil ..."
Zato, ker slednji bodo kaznovani slej ali prej, ker kršijo zakon. Tega počasni namreč ne. Oboji pa ovirajo promet.
Torej se o (pre)hitrih ne izplača izgubljat besed, ker vsi vemo, da jih lovi policija. :)
neoto ::
Zakaj bi po vašem mnenju hitrejši na AC ovirali promet? Saj se morajo in se oni prilagajajo razmeram na cesti. Vseeno se mi zdi, da veliko bolj ovirajo tisti, ki so počasnejši od tovornjakov.
Boeing ::
Hitrejši ne ovirajo prometa. Nevarni so samo v toliko, da je pri višji hitrosti vozilo težje obvladati in ustaviti, drugače pa nima nihče (tudi zakon ne) nič proti prehitrim voznikom. Ker pa smo (so) se zmenili, da je na AC 130kmh tista hitrost, nad katero je večina nevarnih (prehitrih), je to pač omejitev.
Tiste pa, ki se brez razloga (posebni prevoz, posebej označen tovor ipd) cijazijo 80 po avtocesti (zato, da se bojo z enim tankom pripeljali 15km dlje), bi bilo treba dati takoj na stran in imeti z njimi resen pogovor o načinu njihove vožnje. Avtocesta je zato, da se pelješ 130 in ne 80.
Zakaj potem hudiča voziš po avtocesti ? 80 je še vedno manj kot 90!
Tiste pa, ki se brez razloga (posebni prevoz, posebej označen tovor ipd) cijazijo 80 po avtocesti (zato, da se bojo z enim tankom pripeljali 15km dlje), bi bilo treba dati takoj na stran in imeti z njimi resen pogovor o načinu njihove vožnje. Avtocesta je zato, da se pelješ 130 in ne 80.
Zakaj potem hudiča voziš po avtocesti ? 80 je še vedno manj kot 90!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
asPeteR ::
-> Zakaj potem hudiča voziš po avtocesti ?
Zakaj se pa ti vozis?
->Avtocesta je zato, da se pelješ 130 in ne 80.
A res? Razlozi ti to potem tovornjakom? Bos? Ne? Zakaj za vraga se pa potem vozijo po AC??? Halo?? Takoj s tovornjaki na stranske!
Ali pa se bolje upostevati tale nasvet:
->... bi bilo treba dati takoj na stran in imeti z njimi resen pogovor o načinu njihove vožnje.
Zakaj se pa ti vozis?
->Avtocesta je zato, da se pelješ 130 in ne 80.
A res? Razlozi ti to potem tovornjakom? Bos? Ne? Zakaj za vraga se pa potem vozijo po AC??? Halo?? Takoj s tovornjaki na stranske!
Ali pa se bolje upostevati tale nasvet:
->... bi bilo treba dati takoj na stran in imeti z njimi resen pogovor o načinu njihove vožnje.
http://blog.stegnar.com
globoko grlo ::
Ej aspeter ne bluzi, če se voziš 80 po AC in te tovornjak prehiteva, te bo prehiteval ene pol ure in naredu eno fajn kolono za sabo, niso samo omejitve navzgor, so tudi navzdol, sicer je pa to že blo v drugi temi. Sej "lahko" se voziš tut 20 na uro, "lahko" pa tut 300, tko da te ne razumem čist kaj si hotu povedat. Pa truckerji se lohka vozjo 90, torej jih ti z 80 oviraš.
Drgač pa men 1.6e megan kur nim. 6.7, max pa 8.5, kombinirane fure
ajd
Drgač pa men 1.6e megan kur nim. 6.7, max pa 8.5, kombinirane fure
ajd
asPeteR ::
->niso samo omejitve navzgor, so tudi navzdol,
Prosim, razsvetli me ... Kaksne so?
Prosim, razsvetli me ... Kaksne so?
http://blog.stegnar.com
gzibret ::
Preberi temo. Mislim, da smo jih že omenjali, drugače pa poglej v ZVCP-1.
Vse je za neki dobr!
Boeing ::
Zakaj se pa ti vozis?
Načeloma se raje peljem po stari cesti, mi je bolj simpatična, pa še "ovinke lahko polagam" in se igram športnika v mejah normale. Če se mi pa mudi, grem pa po AC, jasno - ampak takrat ne peljem 130, pač pa raje 140 ali 150. Več pa nikoli.
A res? Razlozi ti to potem tovornjakom? Bos? Ne? Zakaj za vraga se pa potem vozijo po AC??? Halo?? Takoj s tovornjaki na stranske!
Če bi imel malenkost pojma o prometu, tega nebi spraševal. "Truckerje na AC" temelji na izbiri med slabim in manj slabim. Tovornjakarji na starih cestah so slabo (ker delajo kolone pri lezenju v breg), tovornjakarji na AC so manj slabo (ker jih lahko kadarkoli udobno prehitiš brez ogrožanja sebe in njih). Poleg tega tovornjakarski dizli pri enakomernih 85kmh porabijo bistveno manj dizla, imajo čistejši izpuh in so prej na cilju v primerjavi z vožnjo po starih cestah.
Ali pa se bolje upostevati tale nasvet:
->... bi bilo treba dati takoj na stran in imeti z njimi resen pogovor o načinu njihove vožnje.
Pozabljaš, da imajo truckerji generalno omejitev 90 neglede na vrsto ceste. Poleg tega pri 85 ali 90kmh porabijo bistveno manj dizla kot pri 100, ali bognedaj, 130kmh. In spet, na avtocesti imaš še en pas prost in lahko kadarkoli prehitiš, na starih cestah si pa tega ne moreš privoščiti.
EDIT: sploh pa ni bilo govora o truckerjih, ampak o navadnih osebnih avtomobilih, katerih lastniki se cijazijo 80 po AC ker hočejo prišparati deci na 100km. Ko na AC vidiš pred sabo osebni avto, pričakuješ, da bo letel najmanj 130 oz. raje več, ne pa 80.
Če si potem še malo nepozoren (razmišljaš kakšno pomembno zadevo, otroci, ki se tepejo na zadnjem sedežu, tečna žena ipd) lahko to gladko spregledaš in lahko hitro pride do česa neprijetnega. Kriv si pa ti, ki si se normalno peljal 130 in ne on, ki se je peljal 80....
Načeloma se raje peljem po stari cesti, mi je bolj simpatična, pa še "ovinke lahko polagam" in se igram športnika v mejah normale. Če se mi pa mudi, grem pa po AC, jasno - ampak takrat ne peljem 130, pač pa raje 140 ali 150. Več pa nikoli.
A res? Razlozi ti to potem tovornjakom? Bos? Ne? Zakaj za vraga se pa potem vozijo po AC??? Halo?? Takoj s tovornjaki na stranske!
Če bi imel malenkost pojma o prometu, tega nebi spraševal. "Truckerje na AC" temelji na izbiri med slabim in manj slabim. Tovornjakarji na starih cestah so slabo (ker delajo kolone pri lezenju v breg), tovornjakarji na AC so manj slabo (ker jih lahko kadarkoli udobno prehitiš brez ogrožanja sebe in njih). Poleg tega tovornjakarski dizli pri enakomernih 85kmh porabijo bistveno manj dizla, imajo čistejši izpuh in so prej na cilju v primerjavi z vožnjo po starih cestah.
Ali pa se bolje upostevati tale nasvet:
->... bi bilo treba dati takoj na stran in imeti z njimi resen pogovor o načinu njihove vožnje.
Pozabljaš, da imajo truckerji generalno omejitev 90 neglede na vrsto ceste. Poleg tega pri 85 ali 90kmh porabijo bistveno manj dizla kot pri 100, ali bognedaj, 130kmh. In spet, na avtocesti imaš še en pas prost in lahko kadarkoli prehitiš, na starih cestah si pa tega ne moreš privoščiti.
EDIT: sploh pa ni bilo govora o truckerjih, ampak o navadnih osebnih avtomobilih, katerih lastniki se cijazijo 80 po AC ker hočejo prišparati deci na 100km. Ko na AC vidiš pred sabo osebni avto, pričakuješ, da bo letel najmanj 130 oz. raje več, ne pa 80.
Če si potem še malo nepozoren (razmišljaš kakšno pomembno zadevo, otroci, ki se tepejo na zadnjem sedežu, tečna žena ipd) lahko to gladko spregledaš in lahko hitro pride do česa neprijetnega. Kriv si pa ti, ki si se normalno peljal 130 in ne on, ki se je peljal 80....
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boeing ()
asPeteR ::
->oleg tega tovornjakarski dizli pri enakomernih 85kmh porabijo bistveno manj dizla, imajo čistejši izpuh in so prej na cilju v primerjavi z vožnjo po starih cestah.
Enako velja za avtomobile.
->Poleg tega pri 85 ali 90kmh porabijo bistveno manj dizla kot pri 100, ali bognedaj, 130kmh.
To enako velja tudi za avtomobile.
->EDIT: sploh pa ni bilo govora o truckerjih, ampak o navadnih osebnih avtomobilih, katerih lastniki se cijazijo 80 po AC ker hočejo prišparati deci na 100km. Ko na AC vidiš pred sabo osebni avto, pričakuješ, da bo letel najmanj 130 oz. raje več, ne pa 80.
Ja govor je o porabi. In ce je govor o porabi pac povem da je najoptimalnejsa voznja po AC 80km/h. Pika.
Drugace pa kot sem ze delal se strinjam da je to v doloceni meri "oviranje" prometa. Toda sej kot pravis zato pa je na AC se desni pas da pac pocasnesega od sebe prehitis in zadeva je resena. Torej se ne rabis razbrurjati ce je nekdo pocasnejsi od tebe, kajti zapomni si za AC bo VEDNO nekdo pocasnejsi od tebe in VEDNO nekdo hitrejsi, torej clovek se mora prilagoditi.
Meni samo ni vsec da nekatere tako moti ce se nekdo vozi po AC 80km/h. Pac ga prehitis BIG DEAL.
Drugace se mi pa zdi da bi se morali mi vozniki bolj zavedati o varni in varcni voznji. Posebej je zdaj aktualna varcna voznja ker se nafta drazi in tudi ne bo nikoli grozno poceni. Prav je da ne navadimo varcno voziti. Seveda v dolocenih okvirih.
gzibret: Hvala za namig, toda vprasanje je bilo bolj namenjeno cudnemu odgovoru. Drugace vem koliksna je omejitev.
PLUS: ce nekdo vozi 80km/h, ne krsi zakona. Kje je torej sploh problem, se posebej glede na to ker smo ugotovili za ima AC se desni pas?
Enako velja za avtomobile.
->Poleg tega pri 85 ali 90kmh porabijo bistveno manj dizla kot pri 100, ali bognedaj, 130kmh.
To enako velja tudi za avtomobile.
->EDIT: sploh pa ni bilo govora o truckerjih, ampak o navadnih osebnih avtomobilih, katerih lastniki se cijazijo 80 po AC ker hočejo prišparati deci na 100km. Ko na AC vidiš pred sabo osebni avto, pričakuješ, da bo letel najmanj 130 oz. raje več, ne pa 80.
Ja govor je o porabi. In ce je govor o porabi pac povem da je najoptimalnejsa voznja po AC 80km/h. Pika.
Drugace pa kot sem ze delal se strinjam da je to v doloceni meri "oviranje" prometa. Toda sej kot pravis zato pa je na AC se desni pas da pac pocasnesega od sebe prehitis in zadeva je resena. Torej se ne rabis razbrurjati ce je nekdo pocasnejsi od tebe, kajti zapomni si za AC bo VEDNO nekdo pocasnejsi od tebe in VEDNO nekdo hitrejsi, torej clovek se mora prilagoditi.
Meni samo ni vsec da nekatere tako moti ce se nekdo vozi po AC 80km/h. Pac ga prehitis BIG DEAL.
Drugace se mi pa zdi da bi se morali mi vozniki bolj zavedati o varni in varcni voznji. Posebej je zdaj aktualna varcna voznja ker se nafta drazi in tudi ne bo nikoli grozno poceni. Prav je da ne navadimo varcno voziti. Seveda v dolocenih okvirih.
gzibret: Hvala za namig, toda vprasanje je bilo bolj namenjeno cudnemu odgovoru. Drugace vem koliksna je omejitev.
PLUS: ce nekdo vozi 80km/h, ne krsi zakona. Kje je torej sploh problem, se posebej glede na to ker smo ugotovili za ima AC se desni pas?
http://blog.stegnar.com
Boeing ::
Če ti je pa tako všeč voziti se 80 po avtocesti, potem se pa vrini med dva tovornjaka in boš scuzal še kak deci manj in ne boš delal problemov, ker te noben živ bog ne bo opazil.
Zakon pa pravi da je na desnem pasu AC hitrost med 50 in 130kmh, če pa bi kdaj gledal table, ki tu in tam visijo na kakih uvozih, pa bi videl modro kvadratno tablo z belim napisom 90. Kaj to pomeni dobesedno (in kaj ti hočem s tem povedati jaz) pa ugotavljaj sam.
Zakon pa pravi da je na desnem pasu AC hitrost med 50 in 130kmh, če pa bi kdaj gledal table, ki tu in tam visijo na kakih uvozih, pa bi videl modro kvadratno tablo z belim napisom 90. Kaj to pomeni dobesedno (in kaj ti hočem s tem povedati jaz) pa ugotavljaj sam.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
perci ::
Boeing: Tista tabla pomeni priporočeno hitrost? Torej se strinjaš, da je 90km/h najoptimalnejše na avtocesti? No, meni tudi ni všeč, da se folk tolk počas vozi, ampak pretirano me pa ne moti. Bolj me moti, če s tako hitrostjo skačejo na prehitevalni pas.
Ampak dejmo prosm tole debato s prepočasno vožnjo zaklučt, ker je tema o tem že odprta, tule pa govorimo o varčnosti.
Ampak dejmo prosm tole debato s prepočasno vožnjo zaklučt, ker je tema o tem že odprta, tule pa govorimo o varčnosti.
Utk ::
Tu govorimo (tudi) o varčnosti pri počasni ali normalni vožnji in kje je meja. Ker si izbrisal en (moj) čist normaln odgovor o tem kaj si mislim o takšni vožnji, se pa lepo poslavljam od tega foruma.
Mimogrede, tudi 110 dostikrat piše na takšni tabli.
Mimogrede, tudi 110 dostikrat piše na takšni tabli.
Boeing ::
90 v tem primeru pomeni najmanjša priporočena hitrost, perci.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Stepni Volk ::
O hitrosti vožnje je tem oddelku že najmanj 10 tem, zato lahko tovrstno debato nadaljujete v temah o prekoraćitvah nitrosti, ter o tem kaj vas pri drugih voznikih moti.
Debatiranje o hitrosti, ki ne bo povezana na varčevanje, bo zato brisana.
Povezavo do ZVCP sem že podal, tako , da nekdo, ki vozi 80km/h po avtocesti ne krši tega zakona. Tisti, ki vozi 140 ga.
Kolega mi je poslal članek, ki delno pojasnuje, zakaj je bolje hitro pospeševati do željene hitrosti. To je t.i. Teorije polnega gasa. Seveda veljajo vsi do sedaj veljajoči napotki: Daily Times
Debatiranje o hitrosti, ki ne bo povezana na varčevanje, bo zato brisana.
Povezavo do ZVCP sem že podal, tako , da nekdo, ki vozi 80km/h po avtocesti ne krši tega zakona. Tisti, ki vozi 140 ga.
Kolega mi je poslal članek, ki delno pojasnuje, zakaj je bolje hitro pospeševati do željene hitrosti. To je t.i. Teorije polnega gasa. Seveda veljajo vsi do sedaj veljajoči napotki: Daily Times
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
b0B3k ::
Včeraj sem na poti domov razmišljal, da bi mi meni bolj ustrezal indikator koliko je pedal za dovod goriva pritisnjen. (od 0 do 100%). To bi bilo najbrž bolje kot gledat na obrate.
Najbolj zanimiva je vožnja v hrib, tam moraš poslušat tud kako ti mašina guli in kolk maš pedal pritisnjen
(jaz namreč nimam potovalnega računalnika, ki bi mi prikazoval porabo goriva).
Najbolj zanimiva je vožnja v hrib, tam moraš poslušat tud kako ti mašina guli in kolk maš pedal pritisnjen
(jaz namreč nimam potovalnega računalnika, ki bi mi prikazoval porabo goriva).
perci ::
90 v tem primeru pomeni najmanjša priporočena hitrost, perci.Boeing, no offence, ampak kje si pa ti izpit delal?
Znak III-70
Microsoft ::
Tisto, da se peljes 80 ni nic narobe, ce se le peljes za enim tovornjakom, ki gre tudi 80. Tecno je samo, da bi te sli tovornjaki prehitevat, ker potem se tovornjak po levem pasu pelje 90, ti pa prizges z 150.
Pelji se za tovornjakom, pa je stvar resena.
by Miha
Pelji se za tovornjakom, pa je stvar resena.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
neoto ::
Tisto s pedalom bi se na novejših avtih, ki že imajo delni Drive-By-Wire dalo precej enostavno naredit. Zagotovo imajo nekakšen potencimeter povezan na pedalo.
balocom ::
Poln gas ni isto kot visoki obrati, me čudi da to enim še ni jasno...ali pa vozijo same poršeje ki takoj potegnejo na 6000 obratov, ne glede kako hitro greš. No, vglavnem, če imaš recimo 2000 obratov v 5., daš komot poln gas, da prideš do tiste hitrosti ki je rabiš. Recimo 130 na avtocesti. Če nimaš ferrarija to ne bo glih v trenutku. Tako bo avto porabu manj kot če pol ure lezeš do 130. Je nekdo že dal na ta forum link ki pravi da ima motor pri polnem gasu najboljši izkoristek. Pri polnem gasu, ne pri polnih obratih, lepo prosim.
Fora je v podtlaku v sesalnem kolekturju. Kajti manjši je podtlak v sesalnem kolektrju, manjša je poraba.
Fora je v podtlaku v sesalnem kolekturju. Kajti manjši je podtlak v sesalnem kolektrju, manjša je poraba.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
balocom ::
čeraj sem na poti domov razmišljal, da bi mi meni bolj ustrezal indikator koliko je pedal za dovod goriva pritisnjen. (od 0 do 100%). To bi bilo najbrž bolje kot gledat na obrate.
Z pedalom za gas upravljaš eno loputo, ki zmanjšuje ali pa zvišuje dotok zraka motorju. Aja vsi einšpric motorji majo ta tej loputi potenciomter, ki je napajan z 5V, torej je potreben samo še en voltmeter.
Z pedalom za gas upravljaš eno loputo, ki zmanjšuje ali pa zvišuje dotok zraka motorju. Aja vsi einšpric motorji majo ta tej loputi potenciomter, ki je napajan z 5V, torej je potreben samo še en voltmeter.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59345 (10022) | hojnikb |
» | Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26680 (23300) | Domobrancek |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34109 (29709) | Siddh |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34198 (25277) | nekikr |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24497 (21594) | Pyr0Beast |